Announcement

Pengumuman-"Semua GPM telah berkerjaya hee:D"

Monday, December 13, 2010

Birthday Prank by The Boy Himself

Hmm,jadinya sudah lengkap setahun kita semua kenekan prank utk dis one particular guy yg kuat berlagak cakap besar pulak tue.Katanya Prankster Of The Year lah.Namun gugurnya title tue pd 2/12/2010 kira2 jam 9 mlm.Gugurnya keegoan seorang prankster sejati.kuikui.

Tp mana adil!!!korg tepung tawar aku DUA kali kut dlm tahun nie!Kalah org kawin nie.Huu.Xadil dan tindakan sgt kejam tuk menghukum aku selaku prankster.Jatuh martabat aku.-monolog dalam budak itu.

Tapi apa2 pun,dengan perancangan rapi dan bukaan thread utk pay back time v3 mlm selepas zubir di prank benar2 membuahkan hasil.Modus operandi kali ni tak jauh beza dgn ketika setahun lepas dia diprank sebegitu rupa.Cuma kali ni dimulakan dgn sambutan birthday yang ala2 sweet dan simple pada 1/12/2010.

Hanya yg hadir ketika itu Farra,Zubir,Ijat,Syuk,Nipa dan Bada dengan hanya membawa cup cake comel dan sedap serta 4 batang lilin di Upten,Uniten dan pengakuan kesibukan masing2 dalam urusan seharian begitu clean dan nampak simple.Begitu pandai masing2 memainkan peranan mlm tue.

Saat2 semuanya seperti simple dan sweet


Namun semuanya telah dirancang rapi dan pada 2/12/2010 utk sesi pasar malam yg dikatakan sesi farewell utk farra yg akan pulang ke jb utk kawin..eh,utk kerja.Semua tampak bersih dan clean.Semua org begitu sopan dan beradab ketika makan dan saat2 yg ditunggu akhirnya tiba.Ketika mangsa sedang bersopan utk hanta farra ke kereta beliau utk pulang,tetiba2,satu taburan dirasakan,tepat ke atas kepala mangsa.

Saat2 kejatuhan prankster of the year


Bukti2 ke atas mangsa

Mangsa ketika itu terkebil2 dgn apa yg berlaku,terus dihujani tepung dan gelak ketawa.Secara tidak semena2 satu bungkusan padu tepung hinggap di muka.Aduh!Rupanya nipa yg baling plastik tue.Mmg pedih tp itu tidak sepedih gelak ketawa mereka2 yg bertanggunjawab pada mlm itu.

Senyum dalam redha
Korg mmg kejam-monolog mangsa kejadian.

Kegimbaraan terpancar diwajah2 mereka ini


Sungguh bergelak ketawa sakan mereka2 itu.Namun semuanya telah berlaku dan tiada apa2 yg mampu mengubah nasib prankster of the year pada malam itu.Hampa.Tidak cukup dengan tepung,habis kenderaan kesayangan mangsa turut dikhianati.Kancil mangsa diconteng teruk mengakibatkan mangsa menjadi perhatian pengguna jalan raya yg lain.


Kenderaan mangsa turut menjadi korban

Mangsa seperti tidak percaya dengan apa yg berlaku

Happy birthday buat mangsa kali ini
Bak kata Ijat,wuts goes around comes around.Begitulah bagaimana detik2 jatuhnya sorg lagenda prankster sejati tumpas pada 2/12/2010.


Mangsa redha dgn kejadian

No comments:

Post a Comment